معنی کارت دوجام در تاروت - Two Of Cups

۱۳۹۹/۵/۱۵

معنی کارت دو جام معنی کارت تاروت دوجام

معنی دو جام در تاروت

تعهد·دوستی·عشق·مشارکت·رابطه

موضوع اصلی کارت دو جام ، روابط است. چه نوع رابطه ای دقیق مشخص نیست اما چه در گذشته ، حال یا آینده این کارت نشان دهنده ی یک رابطه ی قدرتمند است.
این رابطه احتیاج به اعتماد و احترام متقابل دارد. این رابطه می تواند یک رابطه ی قوی عاشقانه یا یک رابطه ی دوستی عمیق باشد.
این کارت نشان دهنده ی یک منبع خوشبختی برای شما است.شخصی که شما می توانید در هر جنبه ای از زندگی به او اعتماد کنید و کسی که سلامت روحی و فیزیکی اش درست به اندازه ی سلامت خودتان ، مهم است.

گذشته
شما در گذشته به تازگی با کسی رابطه ی دوستی یا عاشقانه ای را آغاز کرده اید که برای شما در آينده پاداش بسیار خوبی به همراه خواهد داشت.

حال
یک رابطه ی دوستی یا عاشقانه به زودی برای شما رخ خواهد داد. به واسطه ی این رابطه پاداش بزرگی دریافت خواهید کرد حتی اگر با هم فاصله ی زیادی داشته باشید.

آینده
منتظر یک دوست خوب یا یک رابطه ی عاشقانه باشید که بسیار نزدیک به اهداف و معیار های شما است. کسی که اهداف و اشتیاق های شما را به خوبی درک می کند.

بله یا خیر
گر این کارت را برای گرفتن جواب بله یا خیر استفاده کرده اید ، جواب این کارت به شما بله است.
در کل کارت دو جام در مورد عشق ، روابط مثبت و باهم بودن صحبت می کند. این کارت یک زندگی پر از عشق ، روابط دوستانه ی نزدیک ، عشق و احترام را به تصویر می کشد.

نشانه ی ماه تولد
خرچنگ (تیر)

زمان
یک تیر تا دهم تیر ماه

..