معنی کارت چهار جام - Four Of Cups

۱۳۹۹/۵/۱۵

معنی کارت چهار جام کارت چهار جام تاروت


معنی چهار جام در تاروت

کسالت ·ناامیدی ·عدم رضایت ·ارزیابی مجدد ·تدبیر

این کارت نشان دهنده ی بی علاقگی و کسالت است و آن ها بدترین دشمن انسان هستند اگر علت این مسٔله را برسی نکنید ممکن است خودتان را گم کنید و حتی متوجه آنچه که از دست داده اید نشوید.
این کارت یک هشدار جدی است که به شما می گوید باید از چرخه ای که الان گرفتارش هستید سریعا خارج شوید. به دنبال دلایلی برای خود باشید که باید برای آن ها بجنگید و اهداف جدیدی را برای خودتان انتخاب کنید.
الان زمان مناسبی برای ریسک کردن است چون خطر ریسک کردن به مراتب کمتر از ایستا بودن و کاری نکردن است.

گذشته
شما ناراضی هستید و هیچ چیز خارجی روی این حالت شما تاثیر نخواهد گذاشت. تمایل شما برای تغییر قدرتمند ترین انگیزه برای تغییر جهان اطراف شما خواهد بود.برای تغییر شرایط خود رویکرد جدیدی اتخاذ کنید.

حال
از حرکت به سمت جلو نترسید در عوض از این بترسید که شما ایستا شوید و کاری از پیش نبرید. دنبال راه های جدید باشید تا سطوح جدیدی پیشرفت کنید.

آینده
قبل از رسیدن به اهداف خود تاخیرهای طولانی ای وجود خواهد داشت. ایمان خود را از دست ندهید و به سمت جلو حرکت کنید. برنامه ریزی کنید و از پاداش های مورد نظرتان غافل نشوید.

بله یا خیر
در تفسیر بله یا خیر این کارت به معنای نه است.این کارت بی تفاوتی ، بی حوصلگی و حتی نا امیدی را نشان می دهد.این بدان معنی است که شما باید یک بخش از زندگی خود را مجددا ارزیابی کنید.

نشانه های ماه تولد

خرچنگ (تیر)

زمان

22 تیر تا 31 تیر

..